سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یا امام حسین علیه السّلام

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ یا امام حسین علیه السّلام خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

خبرگزاری فارس : وزیر کشور خبر داد : هم‌اکنون در حال انجام پیگیری‌های لازم برای دستگیری عوامل ترور 2 استاد دانشگاه هستیم که برخی از این عناصر توسط وزارت اطلاعات دستگیر شده‌اند و اعترافات آنها نشان می‌دهد که دست خائن رژیم صهیونیستی در این ترورها وجود دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، مصطفی محمد‌نجار امروز در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان شهریار در خصوص ترور‌های اخیر دانشمندان ایرانی گفت: صهیونیسم جهانی و عوامل استکباری مانند موساد و برخی از کشورهای اروپایی از پیشرفت ایران عصبانی هستند و به همین دلیل دست به اقدامات تروریستی علیه دانشمندان ایرانی می‌زنند.

وی با بیان اینکه دو عملیات تروریستی اخیر که بر روی دو دانشمند نخبه ایرانی انجام شد، نشان‌دهنده سردرگمی دشمنان ملت ایران است، افزود: قطعاً دشمنان باید بدانند مردم کشور ما با ترور‌هایی که صورت می‌گیرد برای ادامه راه خود و پیشرفت مصمم‌تر می‌شوند.

وزیر کشور بیان داشت: مردم کشور ما هدف دشمن را شناخته‌اند چرا که دشمن از یک سو علیه ایران قطعنامه صادر می‌کند و اسامی همین افراد را به آژانس می‌دهد و از سوی دیگر، عوامل آنها دست به ترور این افراد می‌زند که این موضوع دست دشمن را رو کرده است.

وی با بیان اینکه مقامات امنیتی و اطلاعاتی کشور تا به حال اقدامات خوبی را برای شناسایی و دستگیری تروریست‌ها انجام داده‌اند، تصریح کرد‌: در جلسه ویژه‌ای که بعد از حادثه تروریستی شهادت دکتر شهریاری برگزار شد، تمهیدات و برنامه‌های دیگری برای حفاظت از جان دیگر دانشمندان کشور در نظر گرفته شد.

نجار در پایان گفت: هم‌اکنون در حال پیگیری برای دستگیری عوامل ترور دو استاد دانشگاه هستیم و خادمان این شهدا تا گرفتن خون شهید شهریاری دست از تلاش خود بر نمی‌دارند.



[ یکشنبه 89/9/14 ] [ 10:14 عصر ] [ شهید محسن حاجی بابا ]

نظر

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه