سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یا امام حسین علیه السّلام

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ یا امام حسین علیه السّلام خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.


شبکه ایران : "سیدعباس شکری" نامی است که شاید تا امروز ناشناخته بود اما انتشار مصاحبه افشاگرانه او با هفته‌نامه 9 دی که امروز منتشر شده، حاوی مطالب مهم و اعجاب‌انگیزی است که واقعیت و پشت پرده جریانات سال گذشته را مشخص می‌کند.

شکری در جریان فتنه 88 معاون وزیر اطلاعات بوده و اکنون مشاور وزیر اطلاعات است، بواسطه موقعیتش از زیر و بم جلسات محرمانه سران و مدیریت آن و اطلاعات محرمانه بسیاری آگاه است.
بخش‌هایی از این سخنان، شاه کلید رمزگشایی از آشوب‌های خیابانی سال گذشته هستند؛ جملاتی طلایی که خواندنش هر مخاطبی را به تامل وامی‌دارد:
- شاخه سیاسی جریان مهدی هاشمی معدوم که از امام و رهبری کینه داشت، در لایه‌های حساس و استراتژیک نظام نفوذ کرد.

- حمایت برخی افراد که در فتنه 88 محوریت داشتند، مانع از برخورد اطلاعاتی با این جریان شد.
- چهار دسته در فتنه 88 فعال بودند: بیگانگان، ضدانقلاب سنتی، ضدانقلاب جدید با محوریت اصلاح‌طلبان و خواص بی‌بصیرت.
- جزوه" الگوی زیست مسلمانی" میرحسین موسوی یک تئوری دقیق در راستای سکولاریسم اسلامی است.
- یکی از دستورالعمل‌های ستاد موسوی این بود: "دخترهای جوان با لباس روشن را در ابتدای جمعیت قرار دهید."

- در جزوه "منشور راهبردی" که در منزل علیرضا بهشتی پیدا شد، آمده بود: "پدیده شگرفی که به نام جنبش سبز در این ایام تجربه کردیم، بیش از هر چیز نتیجه و حاصل پدیده دیگری به نام قیام شرایط یا شورش واقعیت بود."  شورش واقعیت یعنی الان وقتشه! یعنی باید از فاز تهدید وارد فاز تهاجم و براندازی شوند.

- برنامه موسوی برای شکست "آغاز اغتشاشات" و برای پیروزی "جشن‌های ساختارشکنانه" بود.

- موسوی صریحا در مصاحبه با مجله " تایم" اعلام می‌کند که هدفش از حضور در انتخابات، تغییر بنیادین ماهیت ساختار قدرت است. او گفته: " تجمعات خیابانی چشمگیر هفته‌های گذشته و فشارهای عمومی احتمالا ماهیت ساختار قدرت را به نحوی بنیادین دگرگون خواهد ساخت و در واقع، این اتفاق با فشار بر رهبری نسبت به پذیرش بیشتر افکار عمومی رخ خواهد داد.

- اشتباه افراد ساده‌لوح و خواص بی ‌بصیرت از اینجا معلوم می‌شود که علت همه این اغتشاشات را به مناظره‌ها نسبت می‌دهند!

- برداشت من به عنوان یک عنصر امنیتی این است که نامه جسارت‌آمیز هاشمی به مقام معظم رهبری نیز درست به مانند موسوی با تصور وجود موقعیت انقلابی به نگارش درآمد.

- علی هاشمی در ستاد قیطریه و در جمع شش نفر از اعضای اصلی ستاد موسوی با هیجان وصف ناپذیری مطرح می‌کند که "این نامه حاج آقا خیلی تند است و ما داریم آن را چاپ می‌کنیم. شما هم چاپ کنید تا موج درست شود. حاج آقا گفته یا اینجا کار خراب می‌شود یا فضا برمی‌گردد."
- هاشمی در پایان نامه‌اش خبر از اغتشاشات پس از انتخابات می‌دهد؛ یعنی پشتوانه هاشمی برای نگارش این نامه، تصور فضای انقلابی است.
- هاشمی ناشیانه رهبر معظم انقلاب را به شعله‌ور شدن آتش در انتخابات تهدید می‌کند.

- پس از شکست گفتند: " الان وقت تبدیل جشن به جنبش است."
- مدل جریان فتنه برای تقابل با نظام، همان مدل تقابل لشگر یزید با امام حسین (ع) بود. اتفاقا خواص بی‌بصیرت هم با آن‌ها همراهی کردند و علیه سیدالشهدا شمشیر کشیدند.
- حضور و نفوذ منافقان در پیرامون موسوی به حدی است که می‌توان گفت نامبرده به واقع در چنگال منافقان گرفته شده و عناصر نفوذی این گروهک از هر طرف او را احاطه کرده بودند.

- مهمترین عنصر نفوذی منافقین در ستاد میرحسین، "انوشیروان امیرارجمند" است که اخیرا به خارج از کشور متواری شده و در پاریس مستقر شده است.
- یکی دیگر از عناصر نفوذی منافقین در تشکیلات موسوی، "فاطمه رهنما" همسر شاپور کاظمی (برادر زهرا رهنورد) است.
- رهنورد جلساتی را در سه‌شنبه‌ها داشت که خانمی به نام "زهرا حاتمی" دبیری آن را برعهده داشت. این فرد دارای سابقه سمپاتی به منافقین است. خواهر و شوهر خواهرش هر دو در قرارگاه اشرف در عراق بودند که معدوم شدند. یک خواهرزاده‌اش هم اکنون در قرارگاه منافقین در عراق است.

- بهزادیان نژاد (رئیس ستاد موسوی) دو روز قبل از اقدامات ما در وزارت اطلاعات، اسناد و مدارک مهمی را به ویلای شخصی خود در دماوند منتقل کرد و در محلی جاسازی کرده بود که با اعزام به محل، این اسناد کشف شدند.
- میرحسین دقیقا از ادبیات مسعود رجوی در بیانیه‌هایش استفاده کرده است.
- موسوی در اطراف خود حلقه‌ای از منافقین را دارد که تحت تاثیر آنهاست. کانال‌های ارتباطی موسوی کانالیزده شده و برای همین مثل یک آدم جن زده شده و اساسا انگار هیچ چیز را نمی‌فهمد؛ برای همین هم به اغتشاشگران عاشورا می‌گوید مردم خداجو!
- استراتژی وزارت اطلاعات در برخورد با میرحسین موسوی و دیگر سران فتنه قطعا در کنار رصد کردن فعالیت‌ها و تحرکات آنان، تبیین حقایق و آگاهی بخشی به مردم است.
- زهرا رهنورد نقش خاتمی در جنبش سبز را نقش تغییر فرهنگ در جنبش بیان می‌کند.

- محمدرضا خاتمی می‌گوید ما به محمد خاتمی گفته‌ایم شما عقب بایستید و هرگز اقدامی نکنید تا ما راه را باز کنیم.
- موسوی در حال حاضر کاملا مایوس، ناامید، منزوی و مستاصل شده است.

کد خبر:75327



[ یکشنبه 89/10/19 ] [ 2:52 عصر ] [ شهید محسن حاجی بابا ]

نظر

خبرگزاری فارس : وزیر کشور خبر داد : هم‌اکنون در حال انجام پیگیری‌های لازم برای دستگیری عوامل ترور 2 استاد دانشگاه هستیم که برخی از این عناصر توسط وزارت اطلاعات دستگیر شده‌اند و اعترافات آنها نشان می‌دهد که دست خائن رژیم صهیونیستی در این ترورها وجود دارد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا»، مصطفی محمد‌نجار امروز در حاشیه مراسم افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرستان شهریار در خصوص ترور‌های اخیر دانشمندان ایرانی گفت: صهیونیسم جهانی و عوامل استکباری مانند موساد و برخی از کشورهای اروپایی از پیشرفت ایران عصبانی هستند و به همین دلیل دست به اقدامات تروریستی علیه دانشمندان ایرانی می‌زنند.

وی با بیان اینکه دو عملیات تروریستی اخیر که بر روی دو دانشمند نخبه ایرانی انجام شد، نشان‌دهنده سردرگمی دشمنان ملت ایران است، افزود: قطعاً دشمنان باید بدانند مردم کشور ما با ترور‌هایی که صورت می‌گیرد برای ادامه راه خود و پیشرفت مصمم‌تر می‌شوند.

وزیر کشور بیان داشت: مردم کشور ما هدف دشمن را شناخته‌اند چرا که دشمن از یک سو علیه ایران قطعنامه صادر می‌کند و اسامی همین افراد را به آژانس می‌دهد و از سوی دیگر، عوامل آنها دست به ترور این افراد می‌زند که این موضوع دست دشمن را رو کرده است.

وی با بیان اینکه مقامات امنیتی و اطلاعاتی کشور تا به حال اقدامات خوبی را برای شناسایی و دستگیری تروریست‌ها انجام داده‌اند، تصریح کرد‌: در جلسه ویژه‌ای که بعد از حادثه تروریستی شهادت دکتر شهریاری برگزار شد، تمهیدات و برنامه‌های دیگری برای حفاظت از جان دیگر دانشمندان کشور در نظر گرفته شد.

نجار در پایان گفت: هم‌اکنون در حال پیگیری برای دستگیری عوامل ترور دو استاد دانشگاه هستیم و خادمان این شهدا تا گرفتن خون شهید شهریاری دست از تلاش خود بر نمی‌دارند.



[ یکشنبه 89/9/14 ] [ 10:14 عصر ] [ شهید محسن حاجی بابا ]

نظر

::
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه