سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یا امام حسین علیه السّلام

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ یا امام حسین علیه السّلام خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

به گزارش جهان منابع آگاه به ایرنا گزارش دادند، با برگزیده شدن ژنرال "عمر سلیمان" رییس سازمان اطلاعات مصر به عنوان معاون رییس جمهوری مصر، در حقیقت مبارک به رژیم صهیونیستی برای دخالت در اوضاع این کشور عرب چراغ سبز نشان داده است.

یک شاهد عینی روز یکشنبه در تماس تلفنی با خبرنگار ایرنا در آنکارا گفت: حمله های مشکوک به مراکز تجاری و مسکونی و ترور افراد خاص در پایتخت مصر وضعیت نامعلومی را ایجاد کرده است.

وی افزود: این شایعه بین تظاهرکنندگان مصری قوت گرفته که عوامل اسراییلی در بین مردم نفوذ کرده اند تا اعتراض های مردمی را به سمت خشونت و درگیری های گروهی و فرقه ای هدایت کنند.

گفته می شود مبارک در تماس هایی که طی ?? ساعت گذشته با سران رژیم صهیونیستی و آمریکا داشته به آنان هشدار داده که سقوط وی زمینه متلاشی شدن اسراییل را فراهم خواهد کرد.

این در حالیست که مقام های رژیم صهیونیستی طی تحلیل های مختلفی بشدت از مبارک دفاع نموده و خواهان بقای دولت دیکتاتوری وی می باشند و سقوط احتمالی او را بمنزله انزوای شدید خود در خاورمیانه می کنند.

روزنامه واشنگتن پست در این زمینه نوشت:اسراییل بشدت تحولات صورت گرفته در جهان عرب و کشورهای همسایه خود به ویژه مصر را زیر نظر دارد و رویداد های منطقه را به "زمین لرزه"تشبیه نموده است.

یکی از اعضای کابینه اسراییل درباره حکومت مبارک گفته است :ما شدیدا بر این باوریم که حکومت مبارک بسیار قوی است و قادر خواهد بود با کمک نیروهای امنیتی و امکاناتی که در این راه در اختیار دارد بر ناآرامی ها غلبه کند.مبارک متحد ما می باشد.

"الون لیل"، سفیر اسبق رژیم صهیونیستی در ترکیه نیز راجع به تحولات اخیر مصر گفت:اگر مبارک سقوط کند،اسراییل در خاورمیانه منزوی خواهد شد.



[ دوشنبه 89/11/11 ] [ 12:33 عصر ] [ شهید محسن حاجی بابا ]

نظر

به گزارش شبکه تلویزیونی پرس تی وی ،یکی از اقدامات غیرقانونی که علیه شبکه پرس تی وی ایران در انگلیس انجام شده است، مسدود کردن حسابهای شرکت خصوصی پرس تی وی در این کشور است.
هنوز هیچ علت قانونی برای این اقدام اعلام نشده است. گفته می شود دستور مسدود شدن حسابهای این شرکت از رده های بالا صادر شده است. این شرکت در چارچوب قوانین انگلیس فعالیت می کند.
این شرکت همچنین تحت نظارت سازمان دیده بان رسانه ای آفکام است که سازمانی مستقل برای نظارت بر کار صنعت رسانه ای انگلیس است. از زمان راه اندازی پرس تی وی در سه سال پیش تا کنون محبوبیت فراوانی در انگلیس و کشورهای دیگر پیدا کرده است.


پرس تی وی



[ جمعه 89/10/3 ] [ 1:44 عصر ] [ شهید محسن حاجی بابا ]

نظر

::
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه