سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یا امام حسین علیه السّلام

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ یا امام حسین علیه السّلام خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

یک منبع آگاه در این زمینه گفت: در دیداری که متکی چند روز قبل از برکناری با دکتر احمدی‌نژاد داشت، رئیس‌جمهور از اینکه سیاست‌های دولت در دستگاه دیپلماسی کشور اعمال نمی‌شود و علی‌رغم تذکرها و پیگیری‌های متعدد این رویه ادامه دارد، از وی خواسته بود که برای حفظ شأنش استعفا دهد .

وی ادامه داد: متکی با این درخواست موافقت نکرده و از رئیس‌جمهور خواسته بود که در صورت اصرار بر این نظر، رأساً او را برکنار کند .



آقای متکی قرار بود پیام دعوت رئیس‌جمهور را برای سران تعدادی از کشورها به‌منظور شرکت در همایش بین‌المللی مبارزه با تروریسم که به میزبانی تهران برگزار خواهد شد، به این کشورها ببرد که دعوت از رئیس‌جمهور سنگال نیز در همین چارچوب بود اما وی در مورد زمان سفر خود به دفتر رئیس‌جمهور اطلاعی نداده بود، بنابراین، انتشار حکم عزل وی با پیش‌فرض حضور او در تهران بود.

وی توضیح داد: آقای متکی در حالی روز یکشنبه 21 آذر به سنگال سفر کرد که قرار بود در جریان سفر دوره‌اش به یونان و اندونزی که از روز 16 آذر آغاز شد، به سنگال نیز برود اما عزیمت به مقصد سوم به تأخیر افتاد و با توجه به اطلاع ندادن به رئیس‌جمهور در خصوص تعویق این سفر و انجام آن، حکم برکناری وی همزمان با سفر منتشر شد.

ماجرای اطلاع قبلی متکی از برکناری خود و دلیل عزل در مأموریت



[ چهارشنبه 89/10/1 ] [ 7:38 صبح ] [ شهید محسن حاجی بابا ]

نظر

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه